letar lägenhet...

japp..igår kom Jonas o sa att han ville flytta ihop me Ida, iof ingen surprise för mig, men jag är snarare lite arg för att han så sent som i förrgår sa att han ville bo kvar. Så nu står jag här, o vet inte hur jag ska göra..har svarat på nån etta på blocket...men alla vill ha en etta så chansen är ju ganska liten att jag får den. Vet inte ens när jag måste flytta..jonas trodde att man kunde säga upp lägenheten på 2 veckor...men njaa...jag vet inte, jag trodde det va 3 månader jag? Ursh..jag hatar att behöva känna mig stressad över att inte ha någonstans att bo, och att framför allt inte veta från när jag måste hitta en lägenhet! Jag hade ont i magen inatt när jag skulle försöka sova- och jag kände likadant förra sommaren när jag precis hade fått veta att jag hade kommit in här i umeå...då blev jag superstressad över lägenhetsletandet...nu är jag iallafall här och kan leta på plats, men ändå. Det vore en sån superbra timing om jag fick byta till sthlm nu....det va dessutom va eric föreslog igår när jag ringde o berättade för honom vad som hänt, men men, ska nog gå till receptionen imorrn o be om en såndär lapp om ansökan för byte av studieort...åsså kan väl alla hålla tummarna? O råkar det va ngn som sitter på en etta eller en liten tvåa i umeå så kan ni väl höra av er pleeease?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback