glädje?

ja...jag bara undrar....ska man bli glad när man är på ica maxi o handlar, o upptäcker att dom har tortillabröd för 5 kr, samma dag som man lämpligt nog hade tänkt bjuda sin pojkvän på tacos?
det känns nästan töntigt...men jag blev glad, o det får mig bara att undra ännu mer över mitt resultat på vuxentestet som jag gjorde igår...fast då kan man å andra sidan fråga sig om det är dåligt att vara mogen för sin ålder?

Nej nu till ngt annat..jag fick min lönespec på mailen från Max idag...o hurra, nu på tisdag kommer 2500 kr glida välkommet in på mitt bankkonto :D Det får bli minst ett par skor när mamsen kommer på shopping-helg nästa torsdag!
Nu sitter jag o väntar på att min älskling ska komma...men han landar inte förrens 22 ikväll så det dröjer ju några timmar, o innan dess ska jag fixa tacos som vi ska äta..
Imorrn ska jag o Eric bo på hotell,hans pappa har fixat en gratisnatt på Scandic Plaza, mitt här i Umeå o precis vid älven, så jag hoppas att vi får ett rum högt upp med lite utsikt! så tack kjell (erics pappa)! O innan vi lägger oss o jäser i sängen o kollar på Schlagern, så ska vi lyxa till det lite mer o gå på restaurang....med andra ord en riktig myshelg...

Kommentarer
Postat av: hells

oj vad du skriver vännen! har det löst sig med lägenheten nu? kanske flyttar jag in om nåra månader..men jag vet inte, vi skulle nog döda varandra(?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback