Om konstiga drömmar...

Jag blir helt tokig på mina drömmar! Dom är hur konstiga som helst...tack o lov så glömmer man ju bort dom efter en hel dags nosande i lagboken ;)
Men iaf...den jag drömde inatt minns jag bara svagt av i början, däremot minns jag slutet väldigt väl. Jag var på något ställe liknande en tågstation, men som oxå kunde ha vart ett köpcentrum för det var en väldans massa folk där..jag skulle träffa pappa, och när jag väl hade gjort det så började vi gå mot utgången, men då träffade vi min kusin Fredrik, hans sambo Jennie och Jennies son Anton, dom har ett barn tillsammans, mitt kusinbarn Liam, men han va inte där och jag minns att jag frågade varför men jag fick inget svar. Anton va väldigt liten, han var i samma storlek som en bäbis fast jag vet att han är typ 6 år, men iallafall i min dröm va han liten! Men den roligaste detaljen i drömmen var att Jennie hade typ nå tights i färgglatt randigt mönster på sig och till det ett par svart och vitrandiga stövlar på sig. Just dom här stövlarna har jag sett på dinsko o vart lite sugen på att köpa dom, tror oxå att jag såg just dom här stövlarna på en tjej igår, men jag är inte riktigt säker...hmmm...varför drömmer jag om dom här stövlarna? Betyder det att mitt undermedvetna vill köpa dom?? Ursh...mitt huve är som en tillknycklad liten påse, men det blir så när man sitter o läser lagboken varenda dag - tur att jag aldrig har haft tankar på att bli jurist!

För övrigt så lyser solen för 4e dagen i rad här i Umeå, man trodde inte det kunde bli vår här - men se det blev det :D


Kommentarer
Postat av: ellen

jajamen, det blir eniro i sommar för mig med :)

trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback