Oh my god...värmen har kommit till umeå :O

153427-14

...Ja det är ju så man kan tro att jag ljuger men det är sant! det finns ett hopp om livet, om våren, ett hopp om att värmen inte har övergivit oss här i norra sverige...ja eller varmt o varmt förresten, det beror ju på hur man ser det :)
Men det är iaf inte -20 längre utan behagliga -4 -2 sisådär....
Och ni som kände fryslortsanna innan hon flyttade till umeå borde häpna...jag har ju faktiskt överlevt - 25 som värst det här året! Nu är det ju riktigt varmt om man jämför med det, och jag kan nästan inte vänja mig av med mössan som jag har blivit så van vid...och jag som köpte 2 nya snygga mössor på stadium på rea i helgen :P
För övrigt har jag nästan snart ångest över juridiktentan den 22 mars...som ni ser på bilden häröver så har jag pluttat dit massa lappar så att jag ska hitta när det väl gäller, ja för man kan va NERVÖS även fast man får ha med sig lagboken under tentan...men jag ska försöka lägga upp en supersmart plan över mitt tentaplugg näst nästa vecka...så ska det säkert gå bra :D
Minns mina gamla klassmates om när vi skulle motivera för eller emot EMU på ENGELSKA....?? Det ska jag tänka på varenda gång jag känner att det är jobbigt att plugga juridik...för det var jobbigt att skriva...fick vi ens ha ordbok, jag minns inte..hmmm...
Nej, nu ska jag tvätta så jag har lite rena kläder att ta på mig när min prins kommer imorron...ska bli jättemysigt att ha honom här över helgen :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha, vad skoj! Vi har tentan samma dag. Jag har min juridiktenta på eftermiddagen den tjugoandra. :) Då får vi försöka med telepati och lösa de sketna frågorna..

Trevlig helg!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback