Jag hatar när det snöar :(

..nu har det börjat snöa igen...det låg ett centimeterlångt täcke på min cykelsadel nu när jag skulle cykla hem från Iksu. Det var superskönt att simma iaf...och jättemysigt att simma omkring i den varma bassängen o titta ut på snön...dock inte lika mysigt att tvingas gå ut i den sen.
Jag trodde att jag o vädergudarna var överens nu...det va varmt i helgen o varmt igår...hör ni det? var vi inte överens om att det skulle bli vår nu??!!
Idag hade vi sista seminariet innan tentan den 22a, ja om man inte räknar med Integrationsseminariet som vi har samma vecka som tentan, på måndan. Det ska min grupp göra klart redan imorrn så vi kan plugga själva hela nästa vecka. Ursh, jag är hemskt nervös inför tentan...åsså har jag som vanligt lite helgångest...det får jag nästan jämt förutom när Eric är här :) det är ju på helgerna som man vill va med sin älskling! tur att det finns telefonen iaf. Varför är det eg. en sån "press" att hitta på något på helgerna? Jag funderar på att ha en riktig ego helg o bara göra saker som jag själv vill göra heela helgen, kolla på film, bada skumbad o äta massor av godis...

Kommentarer
Postat av: Linda

hej, det lät skönt, en ego helg. =) enjoy. kramis

2007-03-08 @ 08:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback