ännu en konstig dröm :P

japp...dom kommer som en rinnande flod - mina konstiga drömmar! som tur är har jag identifierat när dom kommer....puh ;) jag har en förkärlek för att snooza...ni vet man trycker på en knapp på väckarklockan så ringer den igen 10 min senare, eric tycker jag är jättedryg som snoozar minst en halvtimme varje morgon, men jag gillar det!
hursom...det här va alltså i fredags morse som jag drömde det här, när jag snoozade på morgonen o tydligen råkade somna om...ännu en gång är minnet av drömmens början väldigt svag, men jag o eric va i något hus i närheten av vasaskolan i gävle....jag hade typ en jacka me stora fickor (eller en kofta, är inte helt säker) och i fickorna hade jag, 2 tetrapack med såntdär billigt vitt vin...jag hade även en öppnad i handen som jag drack ur...jag o eric valsade runt där i husets källare och försökte hitta en väg ut, och när vi väl hittade en dörr kom vi upp på gatan vid vasaskolan, den där man kommer ut från flanörs parkeringshus...sen tänkte vi gå in på vasaskolans gård men då var den låst (precis som på cityfesten, lustigt va?) då började vi istället gå mot esplanaden och in i allén där...och tydligen var vi på väg mot en tatueringsstudio som verkade ligga på brynäs....jaa...fråga mig inte vad jag får alltifrån...eller tatueringarna kan ha kommit ifrån att jag föregående kväll hade kollat på aftonbladets hemsida och dom hade någon tatueringsspecial....haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback