loppisfynd :D

japp..jag o mamsen va ut till oves i valbo idag o på vägen hem fick vi se en skylt om loppis så vi svängde av vägen me bilen...o jag hittade två gamla fina burkar som jag ska ha på min burkhylla i köket...attans kamerasladd som inte vill visa heller för nu kan jag inte lägga upp bilden o visa hur fina dom är! men mitt rum är i kaos och fortfarande i något slags uppackningstillstånd...jag ska fixa till det nästa vecka..

imorrn bär det av till hufvudstaden o min eric...vi ska bada,mysa o gå på bio o bara va! kommer antagligen ha för mkt för mig så det blir nog ingen blogg innan helgen, så därför får jag passa på o önska alla en nice solig helg...

Kommentarer
Postat av: hells

är du för upptagen för att skriva nu?? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback