finns det INGA trevliga stockholmare...??

Ja, jag sitter på jobbet idag, en solig och fin lördag, och frågar mig denna nobla fråga.

För allt jag har fått idag är sura tanter på 08 som verkar frustrerade för att man inte vet att stallarholmen eller något liknande tillhör 08.
Nu vet jag inte ens hur jag skulle reagera om det om in någon från 08 som var TREVLIG...skulle jag trilla av stolen kanske?

och ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på...jenny här på jobbet hade visst fest som flera skulle på, jag slutar kvart i sju så då blir det nog bråttom...sofie ville inte leka med mig, jen skulle fira sin pappa o hellan underhålla sin kusin...o marre - varför är du i spanien - kom hem igen för i f-n!! för jag saknar ju dig....

o alla konstiga på texttelefonin ojojoj....en tjej här bredvid mig hade en kille som ringde upp typ 10 20 nummer, o ville köpa en bil för 1000 kr ...men ingen ville sälja den för mindre än 3000 men han fortsatte tappert...stackars henne, hon fick sitta o förklara för varje ny person hon ringde att hon ringde från texttelefoni, att det var en döv eller hörselskadad som ringde, o att hon skulle förmedla samtalet...sånt kan va rätt jobbigt när man ringer till ett dussin rallykillar som verkligen inte fattar vem som ringer o prompt ska ha en bil för 1000 kr när man satte ut 3000 i annonsen..

imorrn ska jag på 2 + 6 års kalas hos mina kusinbarn...då ska jag äta massor av tårta :) sen typ motionera bort kalorierna på kvällen...eller i förväg på morronen om jen vill simma med mig då..

Hoppas det är sol imorron när jag är ledig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback