en lista (i brist på annat kul att rapportera om i mitt liv ;)

Tog en lista från kusin Linda...

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Klart...det är ju min älskling!

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
hmm..hade pippi på c-vitamin brus ett tag, å såna där AD droppar minns jag att man fick o dom smakade blä...

Vad åt du senast?
kakor, bullar, rabarberpaj o jordgubbstårta...nej jag svullade inte, jag va på 2 + 7 års kalas :D

Har du fått någon komplimang i dag?
nope

Har du varit med i en rättegång?
ja, 2 ggr, men bara som åskådare

Är du polare med grannarna?
grannarna där jag bor nu, dvs hos mamma o pappa - JA..grannarna i umeå - nej, för jag skäller på dom när dom spelar för hög musik

Vilket språk pratar din mamma?
Svenska o stakar sig fram på tyska o engelska ngn gång ibland

Vilka länder har du bott i?
Sverige bara..o i Norrland ;)

Senaste piercingen?
öronen, vill ta i naveln men min mage är inte snygg nog för det...än

När åkte du bil i mer än femton minuter senast?

det va alldeles nyss det, påväg hem från kalaset

Gay?

nejdå

Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
inte däckat men spytt...jaja

Har du något husdjur?
ja det ser ni ju på bilden - mollie (katt, om ngn nu skulle missa det)

Har du varit på stranden?
ja såklart, förra veckan va det premiärbad...kaaaaalllt!!

Minns du din/dina musiklärares namn?
hmm...vi hade två knäppa, typ åke o erica o ngn cool som jag inte minns va han hette

Hur bra är din syn?
mja, jag är ju lite blind men det är det man har linser till för att fixa!

Har du varit på ett party?

jorå ett par stycken har jag väla

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
näää..inte efter att ha sett hajen...värsta ultimata "inte bada" film

Har du varit utomlands?

japp det har jag...o ska iväg igen i augusti...till spanien me jen :)

Vilket är det bästa bröllop du varit på?
jag tror jag bara vart på 2..hmm...svår fråga då inget av dom va speciellt kuliga, men jag hoppas att mina kusiner kommer till skott o gängar sig snart

Var är dina syskon just nu?

han (jonte) skalar potatis i köket

Vad var den senaste drömmen som du minns?
den minns jag inte

Vem ringde dig senast?
bex, igår kväll o då blev jag glad!

Vilken tid gick du upp i morse?
oj..va ju lite bakis o seg, kanske vid 10-11?

Vad ska du göra i helgen?
men nu är ju typ helgen slut, mest troligt är att den avslutas i soffan med ben & jerry glassen i handen

När var du riktigt sjuk senast?

i höstas när jag var så uppsvullnad i halsen, att jag varken kunde prata eller äta, men inget som inte lite pencillin råder bot på

När såg du en kändis senast? Vem var det?
jag såg marita ulvskog när jag va i sthlm....men det va nog ett tag sen..nä jag minns faktiskt inte om det har vart ngn kändisspaning sen dess

Vad gjorde du klockan två i natt?
då hade jag gjort mig i ordning, matat katten, krypit ner i sängen o bad til gud att det där förbannade pipet i öronen skulle försvinna (varför blir det alltid så när man har vart på krogen, o varför köper jag aldrig öronproppar, som jag alltid säger att jag ska göra)

Vad är det första du gör på morgonen?
sätter väckarklockan på snooze :)

Vad ska du göra efter det här?
jag ska fortsätta arbeta på mitt tvättberg, dvs att minska det, sen äta middag o sen chilla i soffan

Kommentarer
Postat av: hells

å vad roligt med listor, men anna, vad fn var den här bra för? purpose? annat än för att det är roligt att prata om sig själv =) (ska nog kopiera den)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback