trött på nattjobb..

ja nu börjar jag bli verkligt trött....har jobbat 2 nätter nu och tröttheten börjar smyga sig fram i kroppen....man blir så himla fucked up när man jobbar natt! (ursäkta mitt språk) men man sover typ halva dan, sen orkar man inte göra något resten av dan,man ligger som en liten tortilla i soffan o kollar på allt dåligt som går att se på tv, sen äter man typ jämt känns det som....o sen sitter man där på jobbet o orkar verkligen inte ens sucka när en man ringer in o söker en jan johansson i skåne...ja men skåne liksom! jag börjar verkligen oroa mig för den sjunkande intelligenskvoten hos sveriges befolkning...eller snarare 118 118s kunders sjunkande intelligenskvot...
inatt var det dock ganska lungt, jag hann kolla lite på vad det kostar att hyra en släpkärra, flytten tillbaka till umeå börjar ju närma sig....ja sen hann jag kolla på typ ALLA internetsidor som jag brukar gå in på när det är lungt på jobbet. imorrn kl 6.30 blir jag iaf befriad från jobb tills på lördag kväll....ska bli jättenice, dock jobbigt att försöka vända tillbaka på dygnet igen! men jag ska gå på stan lite me hells, planera spanien me jen, vi åker ju nästa söndag - OH MY GOD!! åsså ska jag o tjejerna ha gillfest här hos mig på fredag...det ska bli RIKTIGT NICE :D

och jag höll nästan på att glömma - jag har iaf inte skrivit det i min blogg än, men hellan har kommit in i umeå....och hon ska få bo i mitt vardagsrum tills hon hittar ngt eget place. det känns verkligen jättekul att hon har kommit in o kommer o bo i ume.....då kommer jag inte känna mig så kall o ensam i vinter.. haha!
Nej men seriöst, GRATTIS hellan! Jag vet att du kommer att bli en görbra psykolog!

Kommentarer
Postat av: beexyy

hahahaha "man ligger som en liten tortilla", hur ligger man då får jag fråga??? hahaha
men hallå är det sant, fick du hellan

2007-07-26 @ 02:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback