Snälla polisen...

det börjar ljusna ute...och jag får inte sova....inte ännu på 3 timmar iaf...snyft...

nej, det är ganska lungt på sömnighetsfronten, jag sov ju till kl två idag :) sen gjorde jag och jen faktiskt slag i saken och gick o simmade idag, det kändes bra att komma ut lite och än så länge har jag inte fått så ont i ryggen som jag har haft tidigare när jag har jobbat så ngt gott förde simningen med sig!

jag sitter här och förundras på jobbet över att polisen valde ett verkligen JÄTTEDUMT nummer för sin centrala växel: 11414
det här numret kan uppfattas på väldigt många felaktiga sätt, 114114 är det vanligaste, så jag ber er snälla polisen - ändra numret - folk är inte smartare än så att det logiska numret i deras huven är 114114!
Är för övrigt oxå förvånad över att vuxna människor inte kan larmnumret 112.....dom ringer hit och skriker att någon har blivit misshandlad osv och vet inte att dom ska ringa 112....barnen på min mammas dagis kan larmnumret och dom är typ 2 år...vad håller på att hända med världen?

stackars er som läst det här...nu har ni fått hört en telefonists beklagelser...men jag är trött på att jobba natt nu, ska bli superskönt att få va ledig i två dagar (fast å andra sidan så kommer en halv dag gå åt till o sova) nej nu ska jag dricka lite mer te så att jag inte somnar innan min sista rast...

ps bex! när jag skrev att man låg som en liten tortilla i soffan så menade jag att man snor in sig i en filt så att man ser ut som en tortilla, ja med typ bara huvet som sticker ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback