Orkade inte träna idag....

Nej jag orkade verkligen inte träna idag....var iof på gymet igår....men nu måste jag gå o spinna imorrn istället, o body pumpa som vanligt på torsdag...innan jag tar nattåget hem.....hem till gävle...jaaaa!! Ska bli så skönt att komma hem till familjen...tom lillebror saknar jag litegrann...då har man hemlängtan...
Idag måste jag gå o lägga mig i tid dessutom....börjar 8 som vanligt imorrn, fy fasen va jobbigt det är att gå upp så tidigt på morronen, det känns som att resten av världen sover o jag är den enda som är uppe..

Ps.hatar fortfarande lagboken, den är för jävligt tung, men å andra sidan så hoppas jag att jag har fina biceps lagom till tentan i slutet på mars =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback