Till minne av min älskade Felicia

153427-8
Det får bli ett litet minnesinlägg i min blogg...innan jag berättar om helgen....till minne av min söta katt Felicia...oxå kallad Fillis. Hon somnade in den 20 december och jag hoppas att hon har det bra däruppe i katthimlen, tillsammans med Tigris, grannens Misse,maddes Gunvald o alla andra missar...hoppas att ni får så mycket lax o torsk o räkor o strömming o ostbågar ni orkar äta....=D
Jag saknar dig Fillis...men du finns för alltid i mitt hjärta!!

Kommentarer
Postat av: ellen

mina små katter trissan och trassel är också i katthimlen och äter räkor hela dagarna. tänk så bra dom måste ha det där! :)

jag har en utmaning till dig på min blogg. att göra en lista med "fem saker ni inte visste om mig".

check it out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback