jag fryyyyser...

jag vet att jag klagar....o ja, jag vet att jag har flyttat hit frivilligt...men just nu kan jag inte längta mer efter våren och sommaren..och en vinter som inte innebär mer än 10-15 minusgrader!!
det hjälper heller inte att sofie skickar bilder från malta, där hon badar eller sitter vid poolen o solar....
imorse var det -20 när jag cyklade till skolan, men eftersom våran termometer sitter i solen så var det säkert kallare ändå....maria i min grupp hade haft -27 imorse o hon bor ju bara några 100 meter från mig så det var säkert -25-27 eller nått. jag har fortfarande inte köpt långkalsonger, som en stilla protest mot vintern och ett hopp om att det ska vara bara -10 framöver...men inte då.
 En ljusglimt är iaf att jag kommer hem till gävle på en snabbvisit i helgen :D ska gå på melodifestival genrep med mamsen o moster ulla, det ska bli jättekul! Näe..nu ska jag ringa hellan o kolla om hon vill leka med mig imorron kväll :) hoppas alla har en skön (o varmare) dag än mig!!

Kommentarer
Postat av: Linda

usch det lät kallt !!! här var det typ -17 imorse, kallt här med asså ....
å snö snö

kul att du ska se genrepet. hoppas d blir skoj =)
kram

2007-02-22 @ 14:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback