Hur botar man träningsvärk....??

Jag har så förtvivlat ont i hela kroppen...allt är body pumpens fel...ja, jag fick något ryck igår och fick för mig att jag skulle gå på både body pump och core...knäböjen med allt för många kilon på mina axlar blev mitt fall och hela dan idag har mina lår spänt och varit allmänt ömma :(
Träningstokig som jag var fortsatte jag min odysée och gick på spinning idag, tyvärr så hade min trevliga spinningledare Fredrik vart på inspirationsdag i helgen och fått nya ideer om utformningen av sitt spinningpass....det var ett stenhårt pass o mina lårmuskler skrek om nåd. Pulsen var uppe i max och när jag vid ett tillfälle kände min puls på halsen...dunkade det så hårt att jag trodde att min halspulsåder tänkte hoppa ur mig ;) haha.....väl hemma tog jag ett superhett bad iaf...o det kändes väl lite bättre...ytterligare lite bättre kändes det när jag hade fått mat i magen o kunde ligga i sängen o kolla på desperate housewives :D men lårvärken är fortfarande kvar...ingen som har några tips???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback