Dagens I-landsproblem...

153427-9


Jag befinner mig för tillfället i vår hufvudstad...dvs Sthlm, och när jag är här måste jag alltid gå på ikea eftersom detta fenomen ännu inte har tagit sig till umeå där jag annars vistas. Och nu har det hänt två ggr och jag blir lika upprörd varenda gång: varför i h-e finns det ALDRIG värmeljus när jag o eric åker till ikea....det är ju liksom deras största pryl...det är liksom därför man åker dit, för att köpa & bunkra värmeljus!!
Nää så nu får vi åka till rusta eller ngt liknande o köpa skitvärmeljus...nu tänker ni säkert men hallå anna det var väl dagens i-landsproblem att det inte fanns några värmeljus på ikea....men för er som känner mig väl så vet ni att jag är ljusbög (eller ljusflata, som erics pappa tyckte att jag skulle kalla mig) och har jag inte ljus hemma...så är det inte bra!

Ja nog om ljusen nu...ikväll är det melodifestival och jag o eric har laddat upp med godis, chips o
dipp- dipp är obligatoriskt när det är melodifestival sådeså! Eric va inte så haj på allt godis o chipsande o dippandet..men nu när jag har köpt det så lär han väl trycka i sig lite han me ;)
Trevlig melodifestival-kväll alla =)


Kommentarer
Postat av: jaaaaag

hej ljusflatan!! den var bra haha.. =) jag har dig o marre på video på min blogg hihihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback