Typ bakis dårå..

Fasen vad det gjorde ont i huvet när jag vaknade imorse! Inte blev det bättre av att jag va aptrött heller...kom nog hem vid två inatt, vaknade vid åtta imorse av att älsklingen messade, orkade inte vända mig om i sängen för o kolla - kunde ju ändå lista ut att det var han som messade så tidigt. Sen låg jag o vände o vred mig i 1 ½ timme till....försökte komma ihåg om jag hade vatten någonstans i rummet...blir så himla törstig när jag är bakis! Ja, men sen bestämde jag mig för att kämpa mig upp...stapplade ut i köket o hittade lite julmust kvar i kylen - ännu en sak som jag inte fattar, när jag är bakis så blir jag supersugen på allt som innehåller kolsyra!!

Haha nu ringde brorsan- upptäckte imorse att han hade ringt mig inatt vid halv tre...trodde att han hade fylleringt mig :) men nu när han ringde berättade han att jag hade sagt att inatt när vi pratade, och jag var påväg tillbussen så hade jag sagt att jag skulle ringa honom när jag gick av bussen..men gjorde jag det? nähä...jag minns inte ens att jag sa att jag skulle ringa till honom...hmmm...ja okej jag drack kanske liite för mycket.

Men han va orolig för mig brorsan! Så sött....nä, nu ska jag nog hoppa in i duschen o försöka vakna till liv lite....sen är det dags att julbaka i em tillsammans med lovisa, maria o hellan - åsså ska jag julpynta! Bilder på våra julförberedelser kommer senare....
Ha en trevlig första advent alla!

image84
O för alla som inte vet det - så invigs bocken i Gävle idag....och jag avundas alla som kan va där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback