O brother i love you

Ja i fredags gick jag upp i ottan (sju på morronen) detta för att åka ner till stan o stationen för att möta lillebror....ja tänk att jag fick hit honom min bror! det trodde jag nästan inte.....här är iaf vad vi har gjort i helgen:

*Gått förbi skolan så brorsan vet vart jag befinner mig om dagarna :) Vart inne i Umeå centrum o kollat runt, brorsan har shoppat en Peakväska (röd) o en tshirt o jag shoppade en julklapp till älsklingen, ätit sen lunch på Starz, brorsan bjöd....tur det eftersom man själv är fattig student. Besökte även bolaget..

*Sen hem till Geografigränd, laga tacos med hellan, maria o lovisa - kolla på idolfinalen + fredag hela veckan sen sova

* Lördag var vi ut till ersboda o kollade in ngn outlet, sen ner på stan o äta på mitt jobb (MAX) sen hem igen o börja förfesta....sen vidare till Corona där vi dansade, drack Sambucca Baileys, o öl o ännu mera shots....ja o sen efter två vandrade vi....jonte va pigg o hungrig så han satt uppe till halv 5 i köket  med maria o åt prinskorv o snackade, jag själv var aptrött och däckade i sängen

* O idag söndag, så soooov vi länge, sen dega lite i soffan, gick till IKSU för att bada bubbelpool o bada ångbastu ( den ultimata bakistreatmenten man kan få) o visa brorsan bästa gymet i sverige såklart ;) ! Han va impad kan jag säga.....Hem igen, äta korvgryta, fika, sen fick jonte packa ihop sina pinaler o vi tog oss ner på stan där hans tåg skulle gå vid halv 10

O som vanligt så tyckte jag ju som alla gånger när jag får besök, att dagen då besöket liksom kommer, att då är det eeevigheter tills den ska åka hem, o sen vips står man där o vinkar hejdå på flygplatsen, järnvägsstationen eller busstationen......o det känns sådär tomt liksom....helt ba tomt i hjärtat...

Nu har jag iaf insett hur mycket jag tycker om min lillebror. För i helgen så var han verkligen inte som min lillebror, utan mer som en polare....jag kände mig inte irriterad på honom en sekund tror jag....Eller har man bara blivit vuxen då? När man inte längre stör sig på syskonen som man gjorde förut? Att bo såhär långt ifrån min familj o mina vänner har verkligen gett mig perspektiv på saker o ting....jag har sagt det förut o säger det igen -

Jag tänker aldrig mer flytta så att jag bor 50 mil från dem, 20 mil max!!!



image98
Såhär snygga va syskonen Hilmersson i lördags....

Så lillebror om du läser det här: Tack för att just DU är min lillebror, du är helt enkelt bäst!
O det va jättekul att du tog dig tid o kom hit :D


Kommentarer
Postat av: lovingnurse

Hej! vilken tv-serie gillar du bäst? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback