Julbak!!

Ja nu har vi då julbakat i kollektivet, plus hellan o lovisas kompis danni:
                                    
 Köksbordet fyllt med bakgrejer....                                 
   Mina supergoda kanelbrownies....recept kan fås om man ber om det ;)                                         Roy ville som vanligt vara med men han sov mest...

 Hellan gör lussebullar                                     
   Och fd. "bagaren" Lovisa gör lusselängder                                
      Min och marias knäck

 Jag laddade för julbaket genom att äta rester: tacos                            
     Lite suddigt, men några killar hade byggt snögubbar på gården :)                               Mitt julpyntade fönster             
   Haha...o jullakan har jag med!                                     
Och här i vardagsrummet, vi drack glögg o julmust o provsmakade allt vi lagat - gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback