längtar..

men först och främst - vad fasen är det för fel på blogg.se idag? jag har försökt logga in flera gånger men får bara felmeddelanden! grr..

helgen har vart lugn, jobbade igår o idag har jag gjort mitt bästa för att hitta på så mycket saker jag kan så jag sluppit börja på min hemtenta..haha..det får jag väl igen för imorrn o på tisdag när jag faktiskt MÅSTE göra den.

jag har mest känt mig ömklig och längtande efter eric hela den här helgen, men på fredag åker jag äntligen dit!! längtar så mycket så mycket..nu ikväll ska jag bara slappa framför tvn,har virat in mig i änglafilten som jag fick av min gulliga mamsen och kollar just nu på sveriges smartaste barn- haha det är kul att se om man själv klarar frågorna :)
och jag såg krokusar utanför huset idag när jag var på väg till gymet, hurra våren har kommit även till norrland!!
och jag har även fått reda på att jag slutar skolan 1 juni, och 2 dagar senare, den 3 juni kommer pappsen o hämtar mig - så se upp gävle, den 3 juni kommer jag o nedräkningen pågår redan!!


                                                      image32
ibland när jag känner att jag inte är sådär superhappy, brukar jag titta på den här fulsöta katten (som hellan för övrigt tyckte att jag liknade...hmm)  o då är det svårt att hålla sig för skratt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback