in da hufvudstad

japp..äntligen framme. idag hade vi sista seminariet för den här kursen, dvs psykologin och det gick riktigt bra...efter seminariet tog jag hissen snabbt upp till institutionen för socialt arbete och lämnade in min hemtenta...och jag säger bara : "may god be with it" jag hoppas att jag klarar G med den iaf...orkade inte förstå min på dom alla teorierna som finns i psykologin..hade vi haft en 10 poängare så hade man kanske hunnit anstränga sig lite mer :)
men sen svishade jag snabbt hem, åt några mackor o började gå mot flygplatsen (visst är det lyx, att kunna GÅ till flygplatsen) det tog typ en 20-30 minuter, kunde gått snabbare men det va typ orkanvindar i umeå idag...o ursh jag fick grus i ögonen!
flygresan gick bra den med, jag satt o blundade lite i stolen o lyssnade på harry potter i min mp3, mannen brevid mig löste korsord.
när vi sen väl landade i sthlm typ vägrade han resa sig upp, ni vet att när man flyger o den där lampan om säkerhetsbälten väl slocknar när man landat o kört in mot flygplatsen o så - ja då reser sig ALLA i planet upp o börjar plocka me sina jackor o väskor...men inte denna man...jag försökte harkla mig lite diskret...ta upp min väska från golvet o ställa den på sätet brevid mig...liksom göra lite antydningar om att jag också ville komma av planet IDAG..
men icke...till slut fick jag artigt säga att, ursäkta men skulle jag kunna få komma ut...alltså varför, varför sitta kvar på ett plan längre än nödvändigt?? men han måste ha haft ett väldans intressant korsord..
sen fick jag vänta 1 ½ timme på arlanda o äta på donken o köpa en tidning osv eftersom min älskling inte kunde komma o hämta mig förrens vid halv 5, men det va rätt nice att strosa omkring där för jisses va trevligt det är att vandra förbi flygkaptener i stiliga uniformer ;)

nu är eric påväg för att hämta sin kompis johan och dennes flickvän klara, dom bor på gotland o ska till turkiet imorrn o då har eric lovat att skjutsa dom till arlanda, kl 5 på morronen eller nåt! gissa vem som ska ligga kvar i sängen :D
sen ska jag o eric på picnic i hagaparken så jag hoppas på bra väder- varmt o sol, mkt sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback