det snöar i norrland :D

Ja jisses kan ni tro det? Det SNÖAR!! Jag satt o läste vid mitt skrivbord och såg en taxi köra förbi och i skenet från dom starka lyktorna på bilen så tyckte jag att marken var mystiskt vit....sen sprang jag ut på balkongen o fick det bekräftat...japp det snöade :)
Fast troligen kommer den inte ligga kvar länge...det ska bli plusgrader imorrn o resten av veckan. Men jag fick som jag ville...det kom snö innan jag åkte hem över jul. Imorrn bär det av mot de sydligare delarna av norrland, Gävle och mitt största bekymmer idag är hur jag ska få ner allt i resväskan..hmm....blir alltid mobbad av busschaufförerna för att mitt bagage väger bly, men sen har jag ju också allvarliga packningsproblem.
Nu väntar morgondagen med föreläsning 8-11 och hemfärd vid 14..först kl åtta på kvällen är jag framme, borde tagit flyget ist men det var ju fullbokat...jaja...jag får ju va hemma i mer än 2 veckor iaf :D
Nope nu väntar resväskan på mig...har redan packat om en gång och lyckades ransonera ut en topp...får se om jag lyckas ta bort något även denna gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback