dan efter Dan...

shit...det känns nästan som om jag är bakfull idag....o ändå drack jag bara 2 baileys igår...o dom va i såna där små snapsglas...men jag får alltid den här känslan på juldagen (förutom förra året då jag o sofie va på sri lanka o sov efter den 13 timmar lååånga resan)
man känner sig liksom utmattad efter julafton..som en uppblåsbar madrass som nån har släppt luften ur =)

idag ska jag bara ta det lungt...en stund till iaf....det är ju utgång med tjejerna ikväll och tydligen så öppnar slick city redan kl 19...så det gäller att snabba sig..ska va hos bex vid 18, japp sen är det party hela natten!
o imorrn bär det av till sthlm..jag har redan packat väskan, om precis ett dygn så har jag träffat min älskling...4 veckor är på tok för långt att va ifrån varandra...jag tänker aldrig låta det hända igen, att va ifrån Eric så länge!

Fullständig julklappslista kommer en annan dag....jag ska ju ha julklappsbyte me tjejerna ikväll o med Eric imorrn..

Kommentarer
Postat av: Hells

sådär nu har du fått din kommentar.
gå in på min blogg din lilla gris!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback